Du spør, vi svarer!

Søk i artikler

Bil og motor

Hvor kan jeg få tak i billige bildeler?

Det er dyrt å kjøpe originale bildeler hos forhandler eller merkeverksted og jeg ønsker å finne tak i billigere alternativer. Biltema og Skruvat er billige alternativer med har ikke alltid det jeg er ute etter og jeg har hørt at det finnes enda billigere alternativer. Hvor får jeg tak i de billigste bildelene?

Dette er eksempel på et vanlig spørsmål vi får og vi vil derfor dele våre erfaringer.

Til tross for frakt og fortolling så er det normalt billigst å handle bildeler fra andre land i Europa. For tiden er det Autodoc.co.no som har desidert billigst bildeler selv om du må betale frakt og merverdiavgift i tillegg til prisene i nettbutikken deres.

Autodoc er ofte billigere enn å kjøpe brukte deler i Norge.

Vi snakker av egne erfaringer hvor vi i en rekke tilfeller har sammenlignet priser på nye deler fra Autodoc og brukte bildeler i Norge. Selv etter frakt og moms så er nye deler fra Autodoc billigst nesten hver eneste gang.

Hvor lang tid tar det å få bestilte deler fra Autodoc?

Fra du legger inn en bestilling hos Autodoc til du kan hente varene på ditt lokale postkontor eller post i butikk går det normalt mellom 1 til 2 uker. Vår erfaring er at det normalt går raskere å få varer fra Autodoc enn det gjør ifra Skruvat.no.

Les mer …

Copyrighted content. All Rights Reserved.